Subject: Vs: Meditsiiniuudised pärivad
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: "Margot Vent" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 11:55:38 +0200

Tere, Margot!

Vastas Ravimiameti sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja Marko
Tiisler:

„Vaktsiin on koheselt saadaval haiglate vaktsineerimiskeskustes, tasulise
vaktsineerimise hind on ca 18 eurot. Perearstidel on võimalik tasulist
vaktsiini apteegi kaudu tellida. Ravimi jõudmine keskusesse võib aega
võtta maksimaalselt nädal, vastavalt iganädalaste tarnete toimumisele.
Täpsemat infot on võimalik saada otse tootja esindusest: Merck Sharp &
Dohme OÜ Tel: +372.6144 200 [email-masked] <mailto:[email-masked]>

(Tegemist kolmikvaktsiiniga, mis on ette nähtud leetrite, punetiste ja
mumpsi vastaseks vaktsineerimiseks).“

Kui tekib täpsustavaid küsimusi, vastame hea meelega.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]

Saatja: Margot Vent <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. veebruar 2024 16:12
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: RE: Meditsiiniuudised pärivad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Oih, leetreid pidasin silmas :)

Margot

From: Carmen Katariina Sikk [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, February 7, 2024 4:11 PM
To: Margot Vent <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Meditsiiniuudised pärivad

Tere, Margot!

Aitäh päringu eest.

Millise vaktsiini kohta täpsemat infot soovid?

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Margot Vent <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. veebruar 2024 16:04
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Meditsiiniuudised pärivad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Carmen Katariina!

Kas oskad mind aidata infoga, et kuidas on Eestis lood täiskasvanutele
mõeldud vaktsiiniga? Kui palju doos maksab?

Nimelt kutsub terviseamet üles täiskasvanuid vaktsiini uuendama, ent
näiteks 2019. aastal sai vaktsiin korraks otsa (küll ei tea, kas tegu oli
täiskasvanu või laste omaga).

Tagasisidet ootama jäädes

Margot Vent

Mu.ee